Průvodce reklamací

Našim cílem je poskytovat prvotřídní služby za všech okolností, ale může nastat situace, kdy máte pocit, že se tak nestalo. Pokud si přejete nahlásit snížení kvality povrchu jak vnějšího laku, tak interiérových látek a/nebo koženého čalounění Vašeho vozidla, zašlete nám do 15 dnů od okamžiku vzniku potencionálního nároku na odškodnění prosím tento vyplněný formulář elektronickou cestou na info@defendsolutions.cz (do předmětu emailu prosím uvádějte „Reklamace“) nebo poštou na adresu:

DEFEND SOLUTIONS s.r.o., Oddělení péče o zákazníky, Roztylská 1860/1, 148 00 Praha – Chodov

Reklamace bude vyřízena v souladu se Zákonem na ochranu spotřebitele nejpozději do 30 dnů od jejího zaevidování.

Prosím, berte na vědomí, že k posouzení a vyhodnocení nároku na odškodnění si vyhrazujeme právo požadovat fotodokumentaci či na vlastní náklady podrobit vozidlo nebo produkty, kterých se reklamace týká, odbornému posouzení.

Kompletní informace naleznete v Obchodních podmínkách.